back in borlänge

skrivet 2007-04-12 klockan 18:12:24
image72Tillbaka i Borlänge. Här är det värsta våren med massa sol och massa blåst. Och jag är pank. Hatar att vara fattig. Det här är straffet för att jag inte haft någon budget. Nu jagar jag stipendier och extraknäck. Ge mig ett jobb nuuuu! Dessutom hade jag fått lägre lön än tidigare på shell, suck, så nu måste jag strida om det med. Ska ju minst ha samma som tidigare.
Annars är allt bra med skolan å så. Sebbe är ännu i Finland. Han bygger hus med Chrisse. Huset ska bli klart före slutet av månaden så d e lite brått.

Det var supernajs hemma. Påskmiddag med familjen och besök hos Pian och svärmor. Å så umgicks jag med min lillasyster:)

Nu ska  jag på handbollsmöte.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar