friskus

skrivet 2007-04-14 klockan 12:57:45
det här skrev jag igår tills min keyboard sluta funka. orka inte byta batteri igår, så fixa d imorse istället.

idag har jag tvättat kläder, hälsat på göran i skolan för att få ett rekommendationsbrev till ett stipendium. sen följde jag med mia på intensivpasset på friskis och svettis. huh, det var tungt. ledaren gör typ armhävningar på ett finger:) men jag klara mig igenom passet och sen cykla vi till malu och åt sallad och drack gott. tack mia! mia e jättekiva:) alltså supertrevlig:) hennes kompis var där oxå ett varv eva (tror ja honb heter)..hon va rolig. en natt hade hon mitt i natten börjat leta i sängen och lyst med mobilen. hon trodde hon var påskharen och letade sånadär små chokladägg i färglada papper. haha. sjukt! så då fick jag berätta om sebbe som en natt börja ge militäriska orders å en annan när han sträckte upp armen och skrek "-hej". haha

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar