sebbe säger

skrivet 2007-04-19 klockan 17:14:35
sebbe säger -hej! -hej!
vi har just varit och träna. bra jobbat. jag ska komma i bikiniform till sommaren och sebbe tänkte bli stor och stark.

nu regnar det här. jag gillar det lite eftersom då kan jag med gott samvete stanna inne och måla:) men visst blir man lycklig i sinnet av solen och värmen. Mmm, till och med jag även om jag är en vintermänniska.

idag for jag till skolan och skulle ha matematik, men ingen annan var där. det visade sig att de har ändrat schemat för 3dje gången. aaargh, nu blir det ännu fler svarta plumpar i min agenda. fult. ge mig tippex eller vad det heter. dessutom tycker jag inte alls om matematiken vi har. vår lärare är alltför matematisk å ska definiera allt så att själva grejen vad vi ska kunna blir onödigt invecklat. orka.

nu ska vi se på karamelli eller grey´s anatomy eller felicity.

sebbe säger -hejdå!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar