snart svealand

skrivet 2007-08-09 klockan 11:53:38
hej!
guuuud vad den här sommaren har gått fort. Säkert mycket pga att vi reste halva juni och sen var ju Amy här och då greja vi på så mycke å så jobb såklart. Kommer knappast att jobba på shell nästa sommar. Förhållandena där har försämrats jättemycke och många bra har slutat, så det börjar vara inte värt det, men lönen lockar lite då jag har fått förhöjning varje år så samma lön får jag knappast någon annanstans.

Idag är jag ledig sen har jag 5 kvällsturer efter varann och sen bär det av till Sverige den 15de. Jag har två omtenter att göra och märkte till min förskräckelse att jag glömt att anmäla mig till dem! Daaahmn. Hoppas hoppas dom kan fixa in mig på dem i alla fall...Dessutom har jag ju inte pluggat alls tills nu, vilket oxå är jättemoget. Börjar nog vara dags för mig att sluta studera och börja göra nåt annat (ev. arbeta:)) Anywho, har dock två år kvar eller 1,5 så ska försöka skärpa mig såpass länge i alla fall.
image166Har inga kurser den första perioden i skolan nu så ska försöka tjäna ihop pengar för resten av året då jag inte får studiestöd längre. Får jobba på McDonald´s då jag är bekant med restaurangchefen, men skulle ju helst göra något som har med min utbildning att göra.

Har fått mycke nakkin nu i alla fall, så får vara kreativ nu under hösten:)

Nu ska jag lämna min lillebrors rum och återgå till solen! tack å hej!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar