orka

skrivet 2007-12-14 klockan 15:40:03
jee, jag är med på http://www.finnhandball.net/ Suomalaispelaajat ulkomailla kaudella 2007-2008 dvs på Finlands handbollsförbunds hemsida står det vilka spelare som spelar utomlands och jag finns med på listan. Jag fick nog lov att mejla och berätta, men nu e jag där iaf.

Matchen i Hudik i tisdags vann vi med 1 mål och jag gjorde 6 mål i den matchen. Har nog aldrig gjort så många mål, men vi gjorde inte en så bra match spelmässigt. Speciellt 3:orna i försvaret. Och vem är där hela tiden. Jag! Kanske jag inte ska vara där då!? åh, gjorde en så dålig träning igår. Hade varit i skolan och jobbat å hann bara slängde i mig en cheeseburgare när jag sprang till träningen. Orkade ingenting och var ofokuserad. Hemskt. Dessutom är mina knän helt överansträngda.

Cykeln har jag inte fått fixad. Får inte upp en mutter. Har så i nerverna med det. Ska försöka föra den till cykelaffären på stan imorgon. Sen ska jag jobba på donken några timmar. Sista timmarna i år. Ska inte jobba nästa vecka, för vi har så s-tans mycke i skolan.

Idag har jag tvättat kläder men annars bara tagit det lungt. Kände mig så utbränd igår att jag vill bara sluta me allt; skola, handboll, tha shit! Så jag chillar idag. Laddar upp batterier. Fick äntligen Amys cd med bilder från i somras. Måste ringa 2 ggr till fedex. Fattar inte hur det kan vara så svårt att leverera ett fjuttigt paket.

Happy friday!

Kommentarer



Anna Ivars
skrivet 2007-12-20 klockan 12:49:26

Hang in there!!! du e grym bakåt och framåt Ika :) kämpa på alla har dåliga dagar :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar