svart på svart

skrivet 2007-12-04 klockan 16:50:26
image220
Johan ska ha svart på svart? Vargen från Bamse på svart bakgrund. hmm, Kajjan å jag undrar verkligen hur det ska gå till praktiskt lixom. Olika glans/matthet eller? Kul med besök annars.

Hade individuellt samtal med tränaren igår. Det gick bra. Jag var hans första val till 3:a i försvaret. Ojoj, man tackar. Han tyckte oxå att jag har gått framåt när det gäller linjespelet. Jee. Det tycker jag själv oxå. Det har gått bra den senaste tiden och jag känner mig trygg i min position och i min roll i laget. Kanske dags för mer ansvar. Svårt det där. Man vågar inte riktigt ta kommandot eftersom man inte vill trampa någon på tårna och iom min position som linje, så är det svårt att styra å ställa, tycker jag i alla fall. Rolig träning igår, fastän vi bara var 7st. Men nu ömmar ryggen lite mer än vanligt, så det är inte så bra. Hoppas det blir bättre snart.
Ser sjukt mycket framemot matchen på fredag! Hemma i Mockfjärd:)

Sebbe hade slitit upp axeln igår. Han tog i med för mycket vikter på hantlarna å sen kunde han inte lyfta armen ovanför örat. Aj, aj. Han skulle kanske ta sjukledigt å komma till mig:)

Puss å hej!

Kommentarer



skrivet 2007-12-06 klockan 09:11:11

haha. johan funderar om fibrilt här hemma just nu ;) Får se vad det blir.
Stckars Sebbbeee =( Säj åt han att han kommer till sverige så kan vi hitta på nått kul =)
Haj!


Johan
skrivet 2007-12-06 klockan 22:00:19

Min manliga intution löser allt ;)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar