vintertrött

skrivet 2007-12-13 klockan 10:04:41
vill bara sova.kan inte den här perioden vara över.
linjär algebran har jag inte börjat med, har lektion om 5 minuter, men orkar inte gå dit. ska gå på den andra timmen å bara sitta där.
sen ska jag och johny fråga folk om miljömärken på skolan.
sen ska jag jobba på donken efter görans föreläsning.
sen är det träningar.

cykelhelvetet fortsätter. glömde sätta ringen före muttern när jag drog fast däcket förra gången och nu får jag inte upp det! Aaagh, va i helvete! Vill ha min cykel. Har fått nog av att gå överallt!

Var till tandläkaren igår. Har 5 kommande hål och så kostade det 500kronor. Brutalt!

Vill bara hem nu!

Kommentarer



skrivet 2007-12-13 klockan 10:13:37

Gillar din blogg :). Glad Lucia förresten, eller vad man brukar säga :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar