handboll

skrivet 2007-02-16 klockan 22:58:04
bhksååå kul att jag började spela handboll här i Borlänge. (då jag bodde i Örebro, så ville jag inte binda mig till ett lag, så jag träna annat på egen hand förutom dom roliga handbollsmåndagarna på skolan med Sandra och grabbarna:) )

Igår blev jag dessutom uttagen till A-laget. HK Mittdala. Det var så många sjuka, så vi "unga" fick hoppa in och spela matchen. Tyvärr så förlora vi! Men vi hade otur oxå. Först fick Minna 2x2min utvisning och sist rött kort då hon inte gick in rätt på plan efter den andra utvisningen..sååå onödigt. Sen skada Johanna vristen och måste bäras ut från plan. Sen fick Camilla på käften och en rejäl fläskläpp som resultat. Sen blev Jossan knuffad då hon hoppas så hon landade på svanskotan. Sen hade vi inte så många spelare kvar...
Jag gjorde helt bra ifrån mig, lite missar men fixa till en del straffar. Kommer inte ihåg om jag gjorde nåt mål, men fick beröm för min finska sisu!! och alla som känner mig vet hur jag tänder till på handbollsplan. Älskar att spela, fightas och jobba för och med laget!

Imorgon fortsätter matchmaratonet med två matcher i div 3. Första 11:30 i maserhallen. KOM OCH HEJA! sen har vi den andra 17:15 i vallenhallen. Ska bli skitroligt!

Tjejerna i borlänge handbollskubb är supernajs och jag trivs som fisken i vattnet! Cyklar på min skrangliga cykel flera kilometer bara för att få träna med brudarna!

Skulle vara så supercoolt att spela i SJUNDEÅ CUP med ett feelis-lag härifrån och vinna hela skiten! Ska jobba stenhårt för det! Me heart handball!

Vill ännu tacka min mamma för dom nya knäskydden jag fick i julklapp. Dom e skitbra!

Kommentarer



skrivet 2007-02-17 klockan 10:50:09

Handbollsmåndagarna weej!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar