summertajm

skrivet 2007-06-28 klockan 21:26:49
Godkväll. tänkte ge en liten uppdatering. snart är det slut på juni. var det någon som sa att tiden går fort? jolåsåatt:)
Shellen är okej. Mycket försämringar dock. Mindre rabatt och inga procent på bensinen. Schacki får inte röka under arbetstid längre!? vad är det för diktatur-fasoner. Helt ofattbart. Och om man jobbar 14-22:30 på kväll kommer ingen och pausar en, så man får tugga i sig smörgås mellan kunderna. Kiva! En del gamla i gamet har sagt upp sig inte konstigt.
Midsommar kom och for. Vi var nere på stugan och hade det skönt. I ett skede var alla syskon där med respektive kompisar. Rockie busa och åt kol. jag hade morgontur hela helgen, så fick ta d lungt.
Igår åt vi lövbiff på Harold's. Sjukt gott!
Annars, så sålde jag inte farligt många tavlor i serendi, så får försöka sälj på någo sommartorg någon dag.
Imorrn ska vi kanske wakeboarda och på lördag är det tenala-loppis. Jag har kväll hela helgen, så det får inte bli så jättefint väder;)
Sebbe har skickats på jobb till koverhar (stålbruk) och snyter svart och plockar svart ur öronen. Mysigt!
hej
Semester och sommarvärme har gjort sitt för kärleken. Sebbe å jag är kärare än aldrig förr, härligt!

Kommentarer



johanna
skrivet 2007-07-01 klockan 13:45:04

hej!!! va skönt att höra att allt är bra!! i karlskrona är de med bra. jag joinar dig på tentan i augusti.... hahah klarade den inte... va för fint väder innan... aja sånt som händer! förresten fick jag lägenheten inne i stan, vet inte om ja hann säga det innan ni åkte, men ja e jätteglad=) ha en fortsatt trevlig sommar!!! puss o kram


skrivet 2007-07-01 klockan 21:41:20

OOOHH NI ÄR FÖR SÖTA! =)
Hoppas att resan var underbar och att ni har det tipptopp bra i finland!
Kram Kajjan


skrivet 2007-07-03 klockan 23:26:10

Ja hoppas ni har det fint vart ni än tar er :D



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar