bekännelser

skrivet 2007-03-20 klockan 11:53:01
Var tvungen att ringa till områdesvärden här på rymden idag och bikta mig. jag hade nämligen sönder lampskärmen i soputrymmet. händelseförloppet var att jag skulle hastigt och lustigt slänga soppåsen i containerna och den flyger upp i lampan och PANG så är det ett stort hål i lampskärmen och massa keramikbitar på golvet. Hups! Jag plockar snabbt upp påsen och sätter den i containerna och ger mig iväg. En dag räcker sen är samvetet ifatt en, så det var bara att ringa och bekänna och erbjuda ersättning. Ärligheten belönades och jag behövde inte betala ett öre. Va bra!

Hyran höjdes ju oxå och vi trodde det var för att vi skrivit in Sebbe i kontraktet, men så var inte fallet. Alla hyror höjs från och med första april. Hann redan bli förbannad:) Så att sådant.

Kommentarer



skrivet 2007-03-20 klockan 12:24:16

snygg blogg du har.

ha det!


skrivet 2007-03-21 klockan 00:18:50

ika du är ärligheten själv! =) så borde du inte erkänna att det var du o sebbe som snodde tv:n på locus? hahahah skojar bara ;) kram kram


skrivet 2007-03-21 klockan 02:14:06

Haha men asså du är i borlänge nu. Skyll allt på gangsters istället :D Så har de tju funkat i alla tider ;)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar