lunch å tuschpennor

skrivet 2007-05-10 klockan 15:16:50
image117<---------------------- idag kom bamse:)
den här gången fick man med en titt-ask, som man kan studera blommor och myror med, haha. va kul!

johanna och jag åt lunch på den grekiska restaurangen idag, mums, det var jättegott och jag åt alltför mycke. Är helt proppmätt ännu 2 h efteråt.

Sen fick johanna den briljanta idén att gå in i akademibokhandeln, där vi hitta massa grejer att köpa. johanna hitta ett jättefint anteckningsblock.image118

Sen köpte vi varsitt set med mini-tuschpennor. -------------------->
de var jättefina, så nu blir föreläsningarna mycket roligare:)

idag är det semifinal i eurovisionen. kul kul å på lördag ska vi vara hos mig å kolla på finalen å kanske dricka lite vin:)


Kommentarer



skrivet 2007-05-11 klockan 14:15:45

å så gott de va!!! det får vi göra om! igår satt ja o målade i flera timmar hhaha du har rätt vilket underbart tidsfördriv!!! hörs senare! puss o kram



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar