superbradag

skrivet 2007-05-12 klockan 16:44:28
image120Vaknar vid 12, chillar lite, äter min morgongröt med hallon,
städar och plockar undan grejer, lyssnar på ishockey semifinalen mellan Finland och Ryssland på radio x3m:s nätsändning.
Det är en sjuktspännande match och ställningen är 1-1 efter 3 spelade perioder. Det blir förlängning och ryssarna är nära att göra mål flera gånger MEN då....då kommer  Mikko Koivu och sätter in pucken i MÅÅÅÅL!! Sjukt bra!! Jag blev riktigt sentimental här för mig själv. FINLAND ÄR I FINAL!!! Härligt!

Med en massa adrenalin i kroppen passar jag på att köra det individuella passet som vi skulle göra i helgen. Så nu har jag varit på en 30 minuters joggingtur runt sportfältet och så ska jag göra lite andra övningar. Härligt!

Sen ska vi iväg och handla med Johanna, vi ska vara hemma hos mig idag och kocka och dricka gott och se på Eurovisionen. Vilken superbradag det här är!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar