vinter

skrivet 2007-11-07 klockan 22:56:56
image209image210image211image212











hej, hej! Nu har vintern kommit. Min cykel har lite svårt att samarbeta, men jag hoppas inte växlarna fryser alltför ofta. Idag blev föreläsningen inställd. Jag var så nära att inte gå utan ligga i sängen, men jag tog mig själv i kragen och gick upp, borstade tänderna och cykla illa kvickt till skolan..å så var det bara att åka hem igen..haha.
Hmm, undrar om jag borde börja gå på matten nu redan eller om jag kan vänta lite med det..borde kanske börja gå nu redan..så att det känns lite lättare ibörjan..eller så man hinner märka ifall man glömt allt..blä.
image213
Så har inte gjort så mycket idag. Beställt lite böcker på nätet. Slängt massa papper som legat på matbordet. Sen var jag och tränade tjejerna. Det gick bra.

Har maraton kikat på grey's anatomy som jag laddat ner från nätet. ahh, så bra. Vill bara ha mer:)

Fixade om min ungdomskalender eftersom jag inte riktigt var nöjd med omslaget. Tog en stadskarta av antwerpen och klippte och klistrade. Och ett zebra-klistermärke som pricket på i:et.

Kommentarer



Tess
skrivet 2007-11-08 klockan 22:09:54

Iiiiikaaaa! Va kul det var att se dig idag! :) & satan vilken vinter ni verkar ha på rymdgatan! här har vi 25 grader varmt & strålande sol. Ska ut & sippa lite paraplydrinkar nu! ;)


skrivet 2007-11-17 klockan 10:53:26

Åh så vackert - härliga vinter!!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar