helt ledig

skrivet 2007-10-06 klockan 18:11:18
image206
hej! Idag är jag helt ledig. Fanns inget dagspass på McDonald's, så jag passa på att vara lite ledig. På min lediga dag sitter med min systers hemsida. fredrika.info. som jag lovat göra. Hade en plan i somras hur den skulle se ut, men nu blev d ändå helt nåt annat, haha. Rockie ska ju vara me iaf.

Imorgon är det en stor handbollsdag. Först ska jag ner till Avesta med F94 tjejerna tidigt på morgonen. De har fått nya matchtröjor och allt. Ska bli jättespännande. Sen har jag egen match hemma i Borlänge. KOM OCH HEJA! START 15:30 MASERHALLEN!

Igår var jag till Tjärna skolan och informera åk 3-6 om klasshandboll. Det gick bra, man blev ju bättre efterhand när man gick till följande klass. Hade med mig en handboll som jag visa upp och som dom fick känna på. Ska dit och dra några handbollspass på jympan nästa vecka.

Igår var det oxå sista passet på Amsbergs skola på en tid. Ska dit på deras höstlov 2 dagar, men annars så har de inget behov av någon vikarie just nu. Snyft. Det har gått så himla bra nu den senaste veckan. T.o.m. de tuffaste killarna började anförtro sig.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar