mest handboll..

skrivet 2007-10-21 klockan 17:25:28
I veckan blev det mycke jobb på donken, varje dag nästan och på fredagen gjorde jag 15-23..rätt så låång dag. Blev dessutom satt i DT (drive thru) ettan i slutet av kvällen. Var skitskraj, men det gick bra. Lite svårt att höra ibland vad folk vill ha, sen ska man ta beställning av den förra när den nästa betalar och ja, det är allmänt stressigt, men fick någotlunda koll på det hela iaf.

Igår var vi i Smedjebacken med F94 på match. Det gick bra! Idag var vi i Hedemora för en match, det gick oxå bra!

I torsdags hade vi träningsmatch med Mittdalarna mot AvestaBrovallen div 1 lag. Det gick inte så bra.

Förra fredagen hade vi match mot Rimbo. Det var sjuktjämn match som vi tyvärr förlorade. Jag gjorde tydligen 2 mål fast jag kommer bara ihåg ett. Sen borde jag ha satt en tredje boll, men fick inte till det. Det var den målrikaste matchen ever me 36-32..det är sjuuukt mycke mål. Jag försvarade bra i första halvlek och fick beröm för det! Sen spelade jag hela matchen förutom 2st 2-minuters utvisningar..så det är ju förtroende om nåt:)

I tisdags tog jag en träning för F98-97. Dom var jätteduktiga! Vi hade lite stafetter å lite skotträning å spel.

I fredags var jag åter på Tjärnaskolan och deras 3:or som ville ha handboll på idrott. Det gick bra igen. Läraren tog mitt nummer, så om de behöver en vikarie så ska de ringa mig. Hon tyckte jag hade så bra hand med barnen.
Nu i veckan ska jag köra pass med de andra eleverna i 4, 5 och 6:an på Tjärna skolan. Synd att deras hall e pytteliten.

Sen är det Mittdala match på torsdagen mot Hällbo i MASERHALLEN kl. 20:15 kom och titta!

Sen ska jag HEM! åker med bussen 03:40 å med dagsbåten, så jag e hemma efter 22! lååång dag, har laddat ner prison break och Top Model till macbooken:)
Jag e i Finland 26-29.10! Wihuu!

Kommentarer



Simon
skrivet 2007-10-23 klockan 21:27:47

As skön blogg alltså! hälsningar från Paris. H. Simon,Puck o Marina :)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar