rätt mycke handboll

skrivet 2007-10-02 klockan 23:00:51
hej hej! Jag e mör. Jag e seg. Jag e deadmeat.

Det började med nattur på McDonald's i lördags. Skulle jobba till tolv, men någon tjej uteblev så jag var snäll och jobba till halv fyra. Agh, jobbigt. Start på söndag kl 14:15, jag försov mig, snyggt. Måste sova ut, så jag kunde spela. MittDala match i Märsta mot Skånela. Knappt vi hittade dit, men sen var det game on! Superjämn match, som slutade 23-23. Jag satte in en boll en hundradelssekund efter slutsignalen. Galet uppjagad efter det. Bara darra. Faaan, ville ha det målet, skulle ha varit värsta hero!

Skånela skriver på sin hemsida:
Mittdalarna kvitterar med 1 minut kvar och vi blir sedan "stürmade" när vi har anfall. -"kämpa, lås, ta i !!!!"
Och med 4 100-delar till godo så går fulltid (och sen rullar deras boll över linjen...puh) <---det var min boll!!

Jag tyckte jag gjorde en bra match bl a 3 mål, förutom en superonödig 2-minutare. Bra moral i laget! I like out team. Jag fick spela halva första halvleken och hela andra. Förtroende! Läs vad coachen skrivit här:
http://svenskidrott.se/Organisation.asp?WCI=wiKlubbKassaNews&WCU=1012958&CatId=437684

Vi kom hem efter 23, så det blev en lååång dag.

Måndag vakna jag med grym huvudvärk. Försökte sova bort den till långt in på eftermiddagen. Sen fick jag åka med till Mockfjärd för att spela div 3 match. Jämt där oxå och tillslut förlust med ett ynka mål! Starka tjejer som hoppa på en. Var rätt så mörbultad efter det. Sara vricka vristen oxå, så det var dumt. Söndagens match kändes i benen. Vi kom hem rätt sent igen.

Idag var det upp och hoppa vid 5. Hade jobb från 7 på Amsbergs skola. Hade lekis idag. Gick helt okej. Men trött blev man. Var helt färdig när jag kom hem efter 14. Sen var det vila, mat och iväg på träning. Åååå, vad ont jag hade i kroppen, benen var stela, men ändå som spagetti. Jobbigt värre.

Imorrn ska jag VILA.
Tack å hej!

Kommentarer



jesse
skrivet 2007-10-03 klockan 16:33:50

hur fan orkar du hålla på med sådär mycke jobb!! lugna sej nu ika:D hoppas de går bra i handbollen! vår serie börjar 16:e, giants hemma,fuck yeah!!=)
hare



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar