startsexan

skrivet 2007-10-24 klockan 10:49:13
Hej!
Imorgon har vi Mittdalamatch mot Hällbo i Maserhallen kl 20:15! Kom och heja! Jag är eventuellt i start sexan, jee!

Imorse var jag på Tjärnskolan igen för att hålla ett handbollspass med 6A, snart ska jag tillbaka för att ha ett pass med 4orna. Sen på kvällen är det träning med mina flickor -94. Börjar bli en hejare på det här med att vara tränare.

Imorgon ska jag jobba på donken, sen packa, sen match och sen mitt i natten skall jag med bussen till sthlm och till båten som ska ta mig hem heeeela långa dagen. Har filmer på macbooken, men dens batteri strejkar just nu, så funkar bara med nätadaptern för tillfället. Någon som vet vad man ska göra då?

Sebbes bror och mamma är i Paris hos Sebbes moster. Hon undrar när jag och Sebbe ska hälsa på. Hmm, ja, närsomhelst:) Ge mig lite pengar bara. Ska få min första lön imorgon, får se hur mycke jag lyckas samla på mig. Ska köpa nya innedojjor iaf, sen skulle jag vilja ha en snowboard, ny vinterjacka, nya joggingskor.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar