vinst, vinst, vinst!

skrivet 2007-10-07 klockan 19:29:23
Hej! Idag var det 3 gånger gillt.

Vann med småtjejerna i Avesta mot Samuelsdal och AvestaBrovallen! Superroligt. Dom var så duktiga och kämpa så bra. Efter den lilla utfärden var det dags för MittDala match hemma i Maserhallen mot Lidingö. Först hade vi en liten frågesport med laget med alla möjliga frågor, mest nutidgrejs. Gissa vem som tog hem det...yes, jag. Mest allmänbildad i laget tydligen. Det kändes ju bra. Hade en hel del fel oxå, men det gjorde inget när alla andra hade mer fel:) Lär ska bli en tradition det där med frågesport inför alla hemmamatcher:)

Med den bakgrunden kunde det ju inte ha gått något annat än superbra i matchen. Jag fick börja i öppningssexan! Wohoo! Gjorde bra spärrar och 2 mål, nästan 3. Tyvärr blev det en felspärr den här gången, men men torde vara godkänt i alla fall. Matchen var nog den tråkigaste andra halvleken någonsin. Lidingös tempo var galet lånsamt och det var knepigt att lyfta tempot. Men bra jobbat tjejer 24-19 blev det iaf.

Vi är vinnare!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar