pefektionist

skrivet 2007-09-08 klockan 00:15:46
jag börjar misstänka att jag är en liten perfektionist. har pillat med ninas hemsida nu i flera dagar i streck. men nu börjar det arta sig. kanske därför jag gör väldigt få "grejer" för att det tar en evighet för att bli bra. men har en massa roliga projekt nu, så det är nice. nina ska kolla sin mail.

tala just me sebbe. han var på väg hem från jobbet..sjukt! han har jobbat från 07:00-00.00. det hade brunnit upp någo strömkablar på koverhar, så de måste fixa det så snabbt som möjligt..han ska dit imorrn igen..å ingen mat har han hunnit äta..han kommer ju magra ihjäl. saknar min bebis. hoppas han snart kommer till sverige.

haha, kommer en vampyr bekännelser på tv. evigheter sen jag såg den. brad pitt och tom cruise som vampyrer. haha. det var 1994, då var man 12 år gammal:) kirsten dunst var inte speciellt gammal hon heller..

här har ni en bättre bild på jesses tatueringar. så nice!
image192

Kommentarer



Anna
skrivet 2007-09-10 klockan 17:22:17

sjukt sjukt sjuuukt snygga tatueringar :D


skrivet 2007-09-12 klockan 22:58:07

klart du älskar mig!
jag älskar dig också ikalainen.
kåren imorron?



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar