söndag morgon

skrivet 2007-09-02 klockan 10:56:06
image188
...och jag vaknar av mig själv klockan 9 och mår finemang! I like it! Visst känner jag av fredagsmatchen och de två matcherna igår i handbollsturneringen i Hedemora med det är ont av något roligt. En smäll har jag fått oxå på höger öga som ni kan se på bilden. Dessutom är ena smalbenet blått. Igår fick jag i sista matchen 2 st 2-minuters utvisning. Hmm..borde kanske börja med amerikansk fotboll istället.
Det har inte gått så strålande bra i turneringen, men jag gillar vårt lag skarpt och vi är på G. Vi måste bara få till det sista. Jag har fått börja i öppningssexan nu varje match, så det är ju hedrande. Ska jobba stenhårt för att stanna där oxå. Mitt försvarsspel är bra, måste göra lite mer mål bara.
Matcher idag igen...

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar