veckan som gick

skrivet 2007-09-23 klockan 23:50:28
hej hej! Sebbe har varit här sen fredagen och det har varit skönt. Trevligt att umgås och kramas och så. Han var på arbetsintervju på helpdesk, så hoppas han får det jobbet, så vi kan få ett normalt liv. Tvingade Sebbe att komma å titta på BHKs första match i JSM, men sen fick jag gå själv, haha. Men jag var på alla 3 matcher.

På lördag hade jag tenta i bildbehandlingen och hoppas, hoppas att jag blir godkänd. Det var svårt, men jag pluggade inte målmedvetet, för det borde jag ha gjort i början av veckan, men då vet jag inte vad jag greja med. Onsdag, torsdag och fredag var jag vikarie på Amsbergs skola. Roligt, tungt och givande. Respekt åt alla pedagoger! Jag var helt slut och måste sova efter varje arbetspass:) men helt härliga barn och de gillade mig.
På onsdag hade jag oxå min första träning med F94. Det var bara 4 st där, men lär väl komma lite fler i framtiden.

Imorrn är det OmForm ett event för typ reklambranschen i Borlänge. Resten av vecka blir det varannan dag vikarie och varannan McDonald's. På söndag är det handbollsmatch med MittDala. Full rulle med andra ord.

Kommentarer



skrivet 2007-09-24 klockan 00:43:16

imponerande att du får allt o gå ihop ika.
kan inte du bli min personliga assistent o göra allt jobb åt mig med?



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar