du&du

skrivet 2008-04-23 klockan 19:42:00
åh, kan vi inte bara få trycka vår tidning nu!
Vi har jobbat sjukt mycket på kårmagasinet du&du i helgen..hela dagar och nätter..jag vaknade av näsblod en morgon kl.6.00. Det är inte bra.

Allt för en snygg tidning. Jag har inte behövt ändra så mycket på mina uppslag, jee. Men flera andra har fått g öra det så att tidningen inte skulle bli så spretig. Men det är iofs oundvikligt då vi är 6 i gruppen. Det har gått otroligt bra för att vara en tjejgrupp och vi har haft roligt. De dåliga skämten har hägrat in på småtimmarna:)

Jesse e me på ett hörn då hans bild av Linda Bastioni är på omslaget:) Tackar och bockar!
Nu vill vi bara få den tryckt men kåren segar. De vet inte om de har pengar. Så dags att komma på det nu! Jag är trött.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar