handbollsbrudar och slit på donken

skrivet 2008-04-27 klockan 06:45:03
Hej!
Igår fick jag träffa alla handbollsbrudar, det var upptakt för nästa säsong. Gött att se dem igen. OCH Näsa fortsätter som tränare!! Det gör mig SÅ GLAD!! Jag är ju fortfarande skadad och sjukt rastlös, men får inte vara med å träna. Tänkte jag skulle börja simma. Köra nu sista månaden innan jag åker till Finland.
Jag och Linnea gjorde ett litet gig för ESPRIT och dela ut lotter på kupolen igår och förrgår. Det var kul. Sen bjöd Linnea på korv och makaroner:) Duktigt kockat.

Sen var jag å fika med Minna och då jag kommit hem ringder Johan och undrar ifall jag vill börja tidigare på donken och köra 10-timmars pass. 20-06 Ja, det kunde jag..och nu är man ganska så färdig. Benen värker, jag har bränt mig på händerna. Jag var i köket hela kvällen. Sjuktmycke folk ute då det var löning. Huh! Vilket jäkla slit.

Sen hade det gått någon kille i rosa skjorta (märk! det var tydligen viktigare att nämna vad han hade på sig än defacto att han hade tilhygge...) å baseballträ utanför och polisen var där. Sällan.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska bli klar med mina arbetskläder, så jag kommer i säng. Skönt! Jag har inte hunnit jobba så mycket den här månaden, så får slita hårt nu de sista dagarna i april...sen är det Vappen..skulle vara askul att åka till Finland å festa me Nina å gänget, men jag tror jag står över..måste tänka på min ekonomi och min hälsa..:) Kommer sen till Sjundeå Cup. Jag hoppas jag får Linnéa med mig!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar