back in blge

skrivet 2008-08-22 klockan 18:18:56
I'm back in Borlänge! wohoo, Resan gick bra. Bk-46 herrarna var på samma båt och imorse ser jag en hel hög västnylänska karlar som traskar till en hyrd Wikström buss. Hmm, kanske tur att jag inte for till baren utan såg på the notebook istället. Förövrigt en supersentimental film. Lipa säkert flera liter. Lite för cheesy, men söt film.

När jag anlände till Rymden hade jag fått mina threadless t-shirts i postlådan, wohoo. Så jag blev jätteglad. Sen blev jag ännu gladare för jag hade fått semesterpeng från McDonald's vilket jag inte hade väntat mig. Ungefär tretusen lakan. Fett najs:) Det var skönt att bli lite glad, då jag var lite arg på mig själv då jag lämnat mitt svenska SIM-kort på tåget till Åbo hamn. Vet precis var jag lade det i fönstret å där blev d. Min räddning blev söta pojkarna på Teknikmagasinet. Dom ringde tele2comviq och fixade ett nytt SIM-kort på plats. 20 min senare fungerade mitt svenska nummer igen. Sjukt bra service!

Sen har jag fikat med Kristin som drog till sthlm i helgen. Hon fick lite panik då hon tagit ut biljetterna och märkt att hon bokat resorna åt fel håll. Tur så fick hon nya biljetter gratis och jag fick skvallra en timme extra i väntan på tåget:) Vi är sjukt taggade inför hösten. Ska bli så kul att gå sista året och ex-jobbet ska bli jättespännande. Vill göra något häftigt jue:)

Har nu inget internet hemma då jag sade upp det inför sommaren och iom att jag hade tänkt flytta. Det är lite irriterande, funderar på att skaffa mobilt bredband, men men.. vet inte om d funkar bra och om d e värt d. Nån som vet?

Kommentarer



skrivet 2008-08-23 klockan 09:34:33

Snygga tishor!!


ika
skrivet 2008-08-23 klockan 20:11:33

thanks:)


skrivet 2008-08-25 klockan 12:35:28

Damn va fina tröjor! Hoppas det är bra med dig, har inte sett dig på hundra år. Kram.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar