kallt

skrivet 2008-08-04 klockan 14:00:41

Vart tog sommaren vägen?
Här sitter jag och pluggar linjär algebra inför min tenta på fredag. Äter en glass med hopp om sommarfeeling.
På torsdag bär det av till Svea med alla grejer och så är jag helgen på träningsläger i Edsbyn. Återkommer på måndag kväll och så har jag en och en halv vecka kvar i Suomi. Sen var den här sommaren slut. Lite brunare, lite rikare och ett år kvar i skolan.
Mamma är på sjukhuset. Där har hon varit sedan i torsdags. Hon har en mystisk infektion någonstans i kroppen. På onsdag ska hon magnetröntgas. Någonting med ryggen är det, för där hade hon jätteont å så fick hon feber. Inga kul. Nu har hon grymt tråkigt iaf. Så hon härjar så att dom inte orkar med henne där och skickar hem henne.

(överst john på sea ray) här är john på storlandet i hangö

Kommentarer



skrivet 2008-08-05 klockan 14:36:54

Kanske vi hinner med en bisse/fika/kaffe innan du smiter? Måste snacka kräftor o livet.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar