sekaisin

skrivet 2008-08-01 klockan 11:10:41
nu e ja sekaisin, börja skicka grattismess till min far och bror, men dom fyller ju först om en månad. nätt.

jag har fått en ny lägenhet i sverige. ska flytta från rymden till hagavägen 61. Precis utanför Maserhallen. Fett najs:) Tyvärr är den kanske i minsta laget med 18m2, men så som jag bor nu så är det pengar i sjön å alldeles för stort. Så det blir flytt 31 aug/1 sept. wohoo!

Krätskiva ja! den 16de blir det fest här i Rian. Min kära vän Nina Astola ordnar tillsammans med oss.. Lite som sommaravslutning med blandat schack. Välkomna! Sen drar jag till Sweden 21 augusti.

Idag är jag ledig, skönt, men i helgen har jag mellanturer dvs 10-18 och 11-19, I wish, blir antagligen övertid, men så ja, det får regna:)

Sen följande helg ska jag till Svea. Tent och träningsläger i Edsbyn med handbollsbrudarna väntar. Ska bli hur kul som helst (inte tenten, men träningslägret). Jag har dock inte tränat speciellt mycke så skäms lite, men så fort jag far tillbaka till sverige så kommer jag igång igen. Nu bor jag ju dessutom granne med Maserhallen snart, men Nautilus och simhall +handbollsträningar. Gött!
Den här sommaren har man ju gått på diet då man jobbat, då man hastigt får i sig en semla på 8-9h arbetsdag. Känner mig smalare än någonsin:) Hmm, kanske därför nerverna börjar fara, då jag inte ens ätit min sedvanliga skinksemla..

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar