sista turen

skrivet 2008-08-20 klockan 17:23:47
så va sista turen på shell gjord IGEN. Sällan jag har börjat och slutat där. Alla förväntar sig att jag skall vara tillbaka nästa år, men hmm..att vara en 27-årg sommarflicka börjar väl lite tänja på gränserna för vad som är normalt. Iof så e man ju int farligt normal.

Det har varit en underlig sommar och det slutar med att jag och Sebbe går skilda vägar efter 4 år tillsammans. 3 år av dem har ju varit på distans, men lika mycket värt e ju d. Saknar honom oerhört, men tror det är bäst såhär.

Nu är det kaffe med dem som vill säga hejdå och att packa som gäller. 19 går tåget imorgon torsdag. Sen får jag återse mina pärlor i Svea på fredag. wohoo! Skolan börjar på måndag, så mycke ledigt hann jag inte ha den här sommaren, men har tjänat ihop en slant iaf. Tack å hej!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar