handboll, baby

skrivet 2008-12-21 klockan 18:44:51
Det var match idag mot Arbrå serieledarna i div 2 norra. Jag var så sjukt nervös inför matchen! Är ju tvungen att visa vad jag går för att jag är värd all den matchtid jag faktiskt får. Vi gör en av de bästa matcherna på länge, men det räcker inte för att slå dem. De lyckas stjäla några bollar och kontra och vi sätter inte våra straffar. Jag är nöjd med första halvlek och halva andra, men sen tappar jag i ork och fokus. Fan! Blir att träna intervaller under jullovet. Skulle ha varit viktigt att hålla ihop försvaret i andra halvlek. Jag känner mig mör. Fick lite smällar bl.a en upp rakt på nosen och så trampa Azra i misstag på min hand. Jag hade gått till utbytarbänken och sagt att hon trampat på min fot. Haha. Lite förvirrad helt klart. Lite is på och ut på banan igen.
Nu missar jag fem träningar med laget, så måste kompensera det på ett bra sätt. Hoppas BK flickorna hemma har några bra träningar på lut. Knäet funkar asbra! Är så himla glad för det. Det är som om det glömt bort att jag saknar det ena korsbandet:)

Kommentarer



kaj
skrivet 2008-12-21 klockan 19:14:07

Phhu! Vilken tur. jag hann hem för att rösta :) Ser lugnt ut ju ;) ;) ;) WoowooowoHoo!!


ika
skrivet 2008-12-21 klockan 20:57:45

jej!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar