sleepy

skrivet 2008-12-09 klockan 20:48:02
Idag höll jag på att somna på lektionen. Helt hemskt. Behöver så mycket sömn. Hinner inte med det nu.
Projektgenomgången gick bra idag. Kan bli lite stress på vårterminen, men ingen idé att oroa sig nu. Sen prata jag med Sarah, Sebbes syrra idag. Hon ska producera trycksakerna som vi behöver till ET-flex på båtmässan.

Skickade nyss iväg ett litet brev med en trisslott. Den ska till en tjej som hittade mitt bankkort på marken i centrum. Hennes mamma tog sig tid och ringde mig och berättade om fyndet. Det tycker jag var väldigt vänligt. Jag hade ju dock spärrat kortet då redan, så kunde bara säga att hon skulle klippa sönder det. Så tyckte det var ett fint engagemang och kan ju inte göra något mindre än tacka med en liten belöning.

Sen ringde dom från aktiv ortopedteknik och informerade att mitt knästöd har kommit. Jag ska till Falun imorgon och prova det. Hoppas verkligen det passar, så jag får börja vänja in mig i det så snart som möjligt. Värsta roliga träningen igår. Skrattade ihjäl mig. Seriöst! Jag och Minna, haha! alltså jag hade en bra idé som slutar med att vi båda ramlar på golvet. Sen skulle Minna slå bort min arm då jag var i försvaret, då det inte gick att göra det nedåt så sa jag men testa uppåt, det slutar med att Minna slår min hand på sin egen käft. Haha! Behövs ingen restylane här inte. Läpparna blir feta på handbollsträningen:)

På tal om handboll. Åååh, så mycket handboll på tv nu. Tack TV4 som visar så mycket matcher!! Så himla najs. Ser danmark-norge nu.

Kommentarer



skrivet 2008-12-09 klockan 21:40:49

Vad gulligt av dig att skicka en triss!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar