tack, tack, tack!

skrivet 2008-12-18 klockan 23:35:37
Tjo, wow, vilket stöd. Våra mejl har nått ut till en massa folk som hänger på och röstar. Idag så har röstningstakten ökat fantastiskt mycket. Vi vill verkligen vinna det här så vi sitter på skolan igen för andra kvällen i rad och röstar från flera datorer. Man lever med fem minuters mellanrum nu hela tiden.

Träningen gick bra idag. Har inte riktigt hittat tajmningen ännu, men med lite mer matchträning i kroppen så ska det väl börja ta sig. Har massa ideér i knoppen, men inte det lättaste att får alla kroppsdelar att hänga med:) Knästödet funkar men känner mig inte lika snabb, iofs har jag aldrig varit snabb, men det tar en stund innan jag får upp farten och en handbollsplan är ju inte så himla lång. Match på söndag iaf. Sista innan juluppehållet. Sen börjar vi spela mot samma lag igen.

Kommentarer



Anders
skrivet 2008-12-19 klockan 21:49:50

Sidan ligger nere men man kan fortfarande rösta med länken:



http://microsites.nokia.se/48h-mission/app/vote-for-attendent.php?id=728








Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar