matchens lirare

skrivet 2008-01-13 klockan 20:03:46
image224Hej! Mycket handboll i veckan. Förutom träningar, träna F94, så hade vi match mot Arbrå i Bollnäs i fredags. Den förlora vi med 9 mål. Urdåligt, de fick komma å skjuta hur de ville. Mickis hade bra spel med mig på linjen, men vi blev sönderkontrade igen. Jag mådde skräp. Vi hade ätit alltför sent å jag hade inte smält maten. Även om jag tyckte det var en av mina sämre matcher så blev jag vald till "matchens lirare"! Wow, va kul! Det har jag inte blivit vald till tidigare. Fick en ryggsäck och pepparkakor:) Tack!
Idag spelade jag med div 3 mot serieledande Forsbacka. Jag gör uselt ifrån mig i anfallet. Sköt gång på gång på målvakten, vilket oxå var fallet i Arbrå. Jäkla högra hörn som spökar för mig. Får ta och släppa det nu! Vi vann med ett mål efter en rysare, där vi ledde, men Forsbacka kom tillbaka gång på gång. Hanna N. sätter sista målet 10 sek före slutsignalen. Göttmos! Sen hade vi två matcher med F94 i Vallenhallen. Vi vann båda två! Så najs. Hade inte förväntat mig det för båda lagen vi mötte är duktiga. Nu är man passligt mör i huvve. Ska plugga till tent nu! Har tent imorgon, då börjar oxå tentaveckan.

I lördags jobbade jag på donken. Hamna vara i köket igen och i salen. Salen är ok, men köket. Mja.

Nu plugg 2000 + fotboll på tv:)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar