midsommar kom å gick

skrivet 2008-06-24 klockan 14:53:11
Gud så glad och överraskad jag blir! Titta vad Kajjan har skickat till mig!!! TACK!!

Efter att ha blivit schemalagd 4 helger i rad får jag nu 3 helger ledigt i rad..vad ska man då hitta på?
-Regatta i Hangö
-Kent på söndag i Ruisrock
-Raseborgs sommarteater
-Tenala loppis
-Ikea

Idag var det en bra dag på jobbet. Förutsättningarna var dock rätt så dystra eftersom midsommarhelgen tillbringades på jobbet och ensam hemma i Rian. Tacka vet jag EM i fotboll. Dessutom hade jag kvällstur igår, så blev lite klent med sömn, men det visade sig att det går att vara positiv efter det iaf. Pia Elonen ska börja jobba på Shell. Kul tycker jag:) GO WELL GO SHELL!


















Vi har en mård/iller som bor under vårt tak. Nu luktar det! Nätt.
Å så måste vi flytta ner till Långstrand, då Sebbes moster kommer från Paris.

Annars så är jag rätt så flitig användare av VISA då jag får lön först nästa månad. Såhär fattig e jag Jag e så fattig att jag har hål på båda sockorna..
.









I övrigt alles gut! So long.

Kommentarer



Anonym
skrivet 2008-07-24 klockan 09:12:33

i nästa brev ska jag skicka ett par strumpor.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar