långsammaste

skrivet 2008-03-06 klockan 17:09:33
tog i misstag hon långsammaste-tant-kassa-tanten kön på willys idag. typiskt. det gick l å n g s a m t.

bannemej vad det finns glassplitter på cykelvägarna här i borlänge. så jäla mycke överallt.

folk har väldigt svårt att väja för cyklister i den här stan oxå. främst bilar då, men oxå fotgängare. på riktigt vill de bli påkörda eller. körde in i ett gäng unga invandrarkillar idag. FRAMIFRÅN!!! seriööööst. dom gick 4-5 på bredden och jag håller mig till höger. ingen flyttade på sig så jag körde emellan två och in i kille nummer två till höger. han fick min apelsinpåse i magen och utropar -Ojojoj.. jag forsatte färden utan att titta tillbaka. orkade verkligen inte skälla ut dem. lixom HÅLLÅÅ FLYTTA PÅ ER! är det verkligen för mycket begärt. har dock inte fattat om det är högertrafik på cykelvägarna i sverige, men om man nu tar ena sidan, så torde mötande trafik ta den andra..eller?

anywho, idag har hela dagen båst bort. har inte gjort något vettigt förutom att tvätta kläder då. gjorde stägning på donken igår och gick och la mig efter 3 så det kanske förklarar saken. Jag var värsta kunge på jobbet igår. var "ensam" i köket och fixa alla burgare. så jäla bra var jag! sen städade jag lobbyn och Johan sa att det var en av de bästa "städningar" han sett! wohoo! Fick 2 cheeseburgare och en paj gratis..jobbar på att bli fet helt klart.

Nu ska jag göra något vettig, typ tatueringsdesign, kul!
image242
en del av en uppgift på skolan i grafisk design kursen

Kommentarer



Mia
skrivet 2008-03-09 klockan 22:08:33

Uj! Typ en sån där tavla vill jag ha. En dalahäst men kanske på en mer färgad bakgrund. Har ju en tom tavla här som jag köpt för länge sen som du ska få måla. Har du det bra annars? Kram.


skrivet 2008-03-09 klockan 22:14:52

fika imorrgon kanske...


skrivet 2008-03-10 klockan 23:20:13

vart är din lillebror. jag ser han inte?!?!?



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar