29°C

skrivet 2008-05-30 klockan 12:55:36
wohoo, 29°C i SOLEN! Vaknade sent om sides fixade ihop en continental frukost och satte mig på trappan å kika ut över havet. Då får man lite rysningar. Sjukt fint ute på Båssa..å där får jag bo:)
Måste fixa internet dit bara:)

Igår skulle jag se på fotis Finland-Turkiet, men ingen vanlig kanal visade det..kom bara på canal +sport. WHAT!? Hur har dom tänkt sig att finnarna ska bli intresserade av finländsk fotboll om dom inte ens visar landslagsmatcher..jo, jag vet att det var en träningsmatch, men iaf.

Idag var jag till skattekontoret och fixa skattekortet. Får betala 4,5% i skatt.. muhahahhaaa:)
Sen meddela jag magistratet att jag flyttat i Sverige..endast 1 år 3 mån efter att jag flyttat:) och så ska jag kanske flytta igen..till en etta på samma gata. Bor ju i en tvåa nu, då vi skulle ha varit sambo med Sebbe, men han flytta ju hem igen, så nu ha jag bott själv. Det är lite väl mycket yta som jag betalar för (och sebbe och mamma) som jag inte använder.

Nu ska jag ut med Rockie igen. Gött med promenader i solen och en hund som blir lycklig:) (det var förresten en tant som hälsa på Rockie igår och utbrast -det här e en såndärn hund som jag läste är en av de dummaste raserna.. WHAT!? så kan du ju int säga... jag smålog tillbaka och gick.)

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar