80-talet vart tog du vägen

skrivet 2008-05-04 klockan 22:04:17
image271
Blev inspirerad av Nina att kolla igenom gamla fotoalbum. Haha, älskade 80-tal. Märkte att min storebror hade en hel del läckra t-shirts, som den här ovan. Ritari ässä! Klassiker..översatt till svenska riddar esset, oslagbart. (Knight rider på orginalspråk.) Ni vet David Hasselhoff och kit bilen.

För övrigt är bilden väldigt illustruerande. Pappa som spenderade all fritid på Raseborg sommartid och spelade teater, här i Kungens män eller nåt liknande. Och trädgården som i frånvaro av en trädgårdsintresserad fader var aningen vildvuxen. Plasto moppen står på plats, en förövrigt ypperlig leksak. Plus att alla barn har "rakt" hemmaklippta luggar, haha.
Det här ska bli ett återkommande element i min blogg:)

Kommentarer



Najna
skrivet 2008-05-04 klockan 23:32:50

Satan i gatan vilken t-paita!! I want!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar