sover för mycket?

skrivet 2008-05-21 klockan 21:56:41
hej! har försökt tvätta kläder nu 2 förmiddagar i rad, men kommer inte ur sängen innan 11. Vad har jag för fel. Går och lägger mig innan 12. Carro mena att jag sover för mycket!? kanske d. Imorgon kommer förhoppningsvis du&du ut. Gjorde en poster för tidningen idag. Imorgon måste jag iaf tvätta.

I helgen ska jag vara i Hallsberg på Järnvägen cup med F94. Det är lovat soligt och ca 14 grader, så det är la okej. Lite varmare skulle det få vara. Det blir det sista jag gör med dem. Det är tack och hej, tack för mig. Det är för mycket jobb med att träna dem. I början var jag ivrig och planerade alla träningar, men nu känns det inte alls lika motiverat och då är det inte rättvist mot dem att ha dem längre. Ska satsa på min egen karriär. Har en hel del rehab att göra, så måste fokusera på det.

Nu champions league final!

Kommentarer



Tess
skrivet 2008-05-22 klockan 00:37:12

ika! jag vinkade till dig utanför skolan idag, men det var en kille som vinkade tillbaka istf dig haha! va söt du var på bilderna innan, trötter! :)


ika
skrivet 2008-05-22 klockan 10:30:28

ojdå, något ragg kanske... kändes som om det var en hel liten flock pakis utanför cykelstället så såg dig inte...:)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar