drama

skrivet 2008-11-05 klockan 00:42:16
idag föll jag med cykeln, det var halt och jag kom från en cykelväg ut på vägen. En bil kommer och jag skyndar över, då åker cykeln iväg under mig och jag åker i backen i höger körfält, i det vänstra ca 1m ifrån kör bilen förbi mig UTAN att stanna! va i h-lvete. kunde ju iaf frågat om det gick bra? nej, den bara kör vidare. jag stiger upp och cyklar vidare. tänk om jag fått hjärnskakning eller brutit benet eller nåt. va f-n, vad är det med folk nuförtiden.

Kommentarer



kristin
skrivet 2008-11-05 klockan 20:48:26

fyy vad illa... gjorde du illa dig föressten?



ika
skrivet 2008-11-05 klockan 22:39:01

jo, det gick bra, lite ont i skenbenet och ett blåmärke på låret, (fast d kanske jag fått i något annat skede) och så mosades två clementiner i min willyspåse.



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar