lillajul

skrivet 2008-11-30 klockan 16:38:15
åh, blev kär idag. I min kassa kom sötaste killen. Ni vet sådär så man blir varm innombords. Det dumma var att han måste vänta aslänge på sin hamburgare och så kom den aldrig, så jag sa att de skulle sätta sig, så kommer jag ut med dem när de är klara. Borde ha frågat om de ville ha någon efterrätt när jag förde maten sen..men var så himla stressad. Åh, han kunde gärna komma å handla varje gång jag jobbar. Skulle ha frågat namn eller nummer, men d gör man ju lixom inte, eller?

glad lillajul på er!

Kommentarer



skrivet 2008-11-30 klockan 18:51:05

hade han vit kofta på sig och brunt hår? tänkte om de var alex jag jobbar med, han var nämligen borta en kvart på donken o hämtade sin mat ;)


Anonym
skrivet 2008-11-30 klockan 22:26:21

Chanser får man inte de tar man ;) Så självklart så skulle du ju ha frågat, det värsta som skulle kunna hända vore ju att han sa nej. Kram


ika
skrivet 2008-11-30 klockan 22:55:26

så sant så! men man måste ha modet jue;) hur får man d? förutom att hälla i sig en flaska vin:)



käkade alex mcfeast meny?

han jag spanade in hade blonderat hår, svart jacka och jeans. Åh, han var så jäkla het!



jag kan tydligen inte stava längre, då.. helvete.. va faaan:) inombords heter d jue.


skrivet 2008-12-01 klockan 11:29:21

Ragga på Donken e väl som att ragga på Shellen så... du sku ha slagit till:)


ika
skrivet 2008-12-01 klockan 13:19:36

haha!!!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar