mitt i natta

skrivet 2008-11-29 klockan 06:10:38
åh, nu är jag så trött och mör. Har jobbat nattskiftet på donken. Och det utan att förbereda värst mycke, sov nån halvtimme på kvällen, men det hjälpte nog inte så mycket. Och så har jag tvättid idag kl 08:00!! Och det är inte så lätt att få tider, utan oftast får man vänta 2 veckor.. så det betyder att om 2h ska jag upp och kasta in tvätt i maskinen i huset brevid, muntert! Dessutom regnar det! Vart tog vintern vägen, kom tillbaks!

Tidigare idag eller igår fredag var jag och Carro N till Kvarnsvedens pappersbruk för att träffa våra två kontakter, Lars och Sofia, där som vi har i vårt projekt. Vi ska simulera deras papperskvaliteér i tryck på deras inkjet. jo tjena, vi kommer få egna passerkort å grejer, najs. Och så fick vi lunch:)

Sen var jag lite på kupolen, blev kakeldekor och väggdekor (ska visa sen när det är klart) och köpte ny nätverkskabel på elgiganten, vilket visade sig vara pengar i sjön eftersom mitt internet inte funkade iaf. Måste ju vara stadsnätsuttaget i min lgh det är fel på. Macbooken kan väl inte strula till det eller? Åååh, orka ringa å felsöka.

Idag fick jag brev från min bank. En liten påminnelse om min lilla studieskuld! Nu har räntan stigit till 6,5% Det är fan för mycket!! Har ju snart betalat hälften av lånet i ränta utan att ha amorterat en enda slant! Känns ju lite fel när man är studerande. Vi borde ju ha 0% i ränta! Fy fan! Så fort jag får en fast tjänst ska jag göra som Nina och bli av med helvetet.

Livet ler:D

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar