schacki

skrivet 2008-11-22 klockan 13:23:18
"Örat mot asfalten", haha klockrent. Läs Alex Schulmans krönika här.

Befinner mig hemma på Matsgatan, till min stora glädje har mor en laptop med internet i köket, thank god. Började redan ha lite tråkigt efter att ha läst 10 gamla Västisar (den lokala tidningen) samt ätit två rågbröd med ost. Idag har jag redan hunnit se en B-flicksmatch i SisuArena, som de tyvärr förlora med 1 mål. Frida är en av två coacher till dessa flickor. Sen handlade vi på Masa, måste ju ha oltermanni (ost) och rågbröd och karelska piroger!! Glömde förstås köpa blandis till min likör 43 som jag inhandlat på båten. Men hinner med det ännu.
Herrmatch i handboll 16 och sen börjar festligheterna 19. Kommer bli fett najs:D Schacki (gänget) är laddade.

Igår skulle jag till banken, men tog en liten napi och befann mig 16:36 utanför Aktia. Dom stängde 16:30. Damn! Var och tränade med BK-46, men det var inte så ansträngade. Och jag som borde ha bränt lite kalorier med tanke på att jag åt pizza hos Sebbe på kvällen. Pizzan var förvrigt inte så god då de hade använt någon annan sorts blåmögelost än AURA. Det måste vara auraost! Kotipizza kan man lita på i det avseendet. Köpte alltså inte pizzan från Kotipizza då de stänger redan 21.

Nu talar man kariska redan, kan ju int ens skriva ordentligt, får se om ni fattar någo alls där i Svea när jag e tillbaks:D

Kommentarer



kristin
skrivet 2008-11-23 klockan 23:22:28

vad är grejen med finsk ost??



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar