swisch

skrivet 2008-11-10 klockan 10:04:49
Veckoslutet var alltför kort, känner ni igen er?
Fredagen gick till att fixa, fixa i lägenheten. Hämta hylla och gardin och målarfärg till kokskåpet.

Lördag var det match i sthlm mot tabelljumbon Kungsängen. Det var trevligt och vi vann med 14-28. Skitväder påväg hem. Partypinglorna i laget fick mig övertalad till utgång och jag övertalade i min tur Hansson:D Så vi förfesta hos Linnéa och sen bar det iväg till S2. Vi dansa och hade kul, sen fick jag mess 01:37 av johan på donken: [email protected] :p haha, han är för rolig. Vi anlände med taxi(!) till donken efter 2. Efter 4 var man i säng och inte ensam. hoho.

Söndag Johan väcker mig tie i åtta och frågar om jag vill jobba. Hmm, med whiskeyröst; nej:) Sen ringer Hansson 12 och funderar om jag fortfarande är med på Avestatrip på eftermiddagen. med whiskeyröst; visst! Sen åker vi efter halv två och ser AvestaBrovallen - Skövde. Det blev en rätt trist tillställning då lagen var så ojämna. Skövde vann med typ 20 mål. Sen var Hansson assnäll och åkte via affären med mig, så jag fick handlat. Hade typ bara russin hemma, haha. Dessutom har det blvit lite med McD käk i helgen.

Är i valet och kvalet att komma hem 21sta för Ninas fest, då jag isf missar en match. Vill ju inte missa nåt, vet att det låter löjligt men handboll är så himla kul! Känner mig dessutom bra i knä och att jag ska kunna spela efter jul verkar realistiskt:D Det skulle göra mig till världens gladaste! Och det gör ju att man vill vara me så mycket det bara går fram tills dess.

Nu skola 11-18 Happy monday:D

Kommentarer



louise
skrivet 2008-11-10 klockan 14:15:36

hha men ika! vem blev din sovkompis nuuudå? ;)


skrivet 2008-11-10 klockan 18:01:21

Ika, din lilla fox:) Klart du ska komma hem.


kajjan
skrivet 2008-11-10 klockan 21:51:46

happy Monday???? X)


Hansson
skrivet 2008-11-10 klockan 22:55:17

Jag tycker att du ska spela redan på söndag ;) Det vore skoj som fn!


kristin
skrivet 2008-11-11 klockan 23:20:34

va.. var du i kungsängen i lördags?? kunde inte sagt nåt så hade jag ju kunnat svänga dit å kikat ju,,, är ju bara nån mil. knappt. ikaa...



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar