Suomeen

skrivet 2008-11-16 klockan 22:27:36
I'm coming home. Jag har velat fram och tillbaka, men har nu bestämt mig för att åka hem i helgen. Åker på torsdag kväll och åter i Sverige måndag förmiddag. Kan ju inte missa Ninas fördelsedagsfest!!! Sen har jag inte varit hemma på jag vet inte hur länge. På måndagen efter att jag kommit hem ska jag sen till Bengt på Ortopedverkstaden för att få ett knästöd, wihuu, ett steg närmare comeback. Handboll är livet!

Idag hade vi match i Ludvika mot Rosersbergs, vi förlora. Det var hemskt. Första halvleken var helt bedrövlig. Det är bara Hanna Prosén och Malin som får godkänt. Jag lovar att jag är tillbaka efter jul. Kanske tom till matchen i Säter 21 dec, men då måste jag platsa i laget också:) Det får man inte glömma, min plats är allt annat än säker. Men knä känns jättebra och jag har gymmat som aldrig förr.
Herrarna spelade match efter oss och vann. Dom var riktigt bra faktiskt. Min favorit är nr.8, han heter Henrik Lindström:)
Sen var det möte med HKMD styrelsen. Dom bjöd på sallad och dricka och det var riktigt trevligt:) Kommunikation är A och O.

Nu ser jag på ladder 49. Jag vill bli kär.


vad hände med det här supergänget som spela asbra förra matchen?

Kommentarer



:)
skrivet 2009-03-30 klockan 23:51:06

Alltid kul att vara favorit



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar