redan onsdag

skrivet 2008-11-26 klockan 21:56:43
shit, den här veckan bara rusar iväg. vintertröttheten har nappat tag i mig oxå. dessutom är jag sjukt stel i nacken, kan inte vrida huvudet åt sidorna. vete fan vad jag gjort, måste ha sovit konstigt. man borde ju vara deprimerad vid det här laget, men jag klagar inte. Det var kul på donken igår och idag. Känner mig verkligen uppskattad där och känns ju som folk gillar en, iof vet man ju inte, men så länge det är så som det är nu, så gör d ju inget. Jag är glad och inget är bättre än att tjäna lite pengar på köpet. Har fixat pass i helgen oxå, så jag får litet lön i dec. Har inte jobbat i nov alls, ajaj.

Träningen gick bra idag. Jag kan vara med och spela nu, mitt knä är konstigt bra, så det är sååå himla kul!! Väntar på mitt knästöd!! Hoppas det kommer snart:D

förövrigt en toppen tv dag idag, först bonde söker fru +slutet av roomservice, sen grey's anatomy med nya avsnitt som jag inte sett!! GRYMT bra! Men så fort jag får mitt internet så kommer jag fan ladda ner hela säsongen. Can´t wait!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar