det senaste

skrivet 2008-10-07 klockan 21:56:00
idag var jag till min sjukgymnast igen. Han påminde mig om att han inte kan rekommendera att jag handbollar.. jag sa att jag vet och att jag ändå tänkte försöka. Vill åtminstone spela EN match:) I söndags hade vi match mot Enköping. Vi vann med 2 mål, men det blev onödigt spännande igen. Laget hade svårt att tända till. Jag satt på bänken å hejade på å blev crazy..vill spela!

I helgen var Sebbe här med Simon och Totte. Han hämtade hem sina möbler +lite till. Så nu är det tomt som fan i min lgh. Vi var till ikea i valbo så jag kunde köpa ett skrivbord till expedit hyllan. Sen var vi till Hedemora så jag fick köpa en säng som jag hittat på blocket. Så nu är jag redo att flytta! Ska skriva kontrakt imorgon.

Har jobbat mycket den senaste tiden. Har fått nick:et mumin där..så haha, idag fixade Johan en bild på mumin på uppställningslistan (där man ser var man ska vara typ kök el kassa) Det stod Marika aka "bild på mumin". Man vet att man jobbat för länge på donken då man får ett smeknamn.

På fredag är det IDOL-kväll med laget hos mig. Ska bli kul!

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar