lista

skrivet 2008-10-23 klockan 15:01:00
på g.
>handbollsmatch i mockfjärd imorgon kl.20.00
>tenta nästa onsdag i grafiska material, mycket att komma ihåg, men det mesta är repetition, så det ska inte vara något större bekymmer.
>flytta 31 oktober till allfarvägen. flytthjälp tas emot med öppna armar.
>linjär algebra omtenta, vet ännu inte när den är, men lär plugga nu!
>köpa gymkort till nautilus på maserhallen.
>köpa knästöd, så jag kan spela handboll. Knä mår inte så bra just nu
>tentafest 2 nov (jo på en söndag) med halloweentema.


helt okej utsikt.

Kommentarer



Tessan
skrivet 2008-10-23 klockan 15:33:32

var har du hittat den där utsikten?


ika
skrivet 2008-10-23 klockan 15:39:47

ovanför tjärna ängar typ..litet vänster om paradisbacken. very nice.


skrivet 2008-10-25 klockan 09:36:17

Oo där är det fint.

Oj, mycke att göra nu! ;) Själv ska jag ha en lugn helg här har jag tänkt. Pyssla lite hemma (my favorit syssla) och gå in till city en sväng & hälsa på johan, han visar skidprylar på InterSport idag. =)

Flytthjälp HÄR! =) BOKAT!



Ha en trevlig helg vännen...



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar