handboll baby

skrivet 2008-09-21 klockan 23:02:07
idag har det varit handboll hela dagen. Först en tur till Hedemora för att se dem spela mot Täby i div 2. Inget av lagen imponerade och Hedemora var svagt. Täby körde med bulldozerstil, men dom var inte speciellt vältränade. Så dom båda kan vi helt klart vinna. Sen åkte jag och Aja vidare till Avesta för att se AvestaBrovallen spela mot Spårvägen i elitserien. Vi hamna mitt i Spårvägens hejarklack:) Jämn första halvlek, men i andra hade inte Avesta något att sätta emot. Spårvägen hade en rysligt bra första sexa och en mist lika bra bänk att ta till. Alla i laget gjorde mål, det är fan bra.
Sen var det dags för Avesta mot Mittdala i div 2. SÄSONGSPREMIÄR! Åh, det var jämt och spännande. Jag och Lotta på bänken höll på att gå sönder. Man vill ju vara på plan. Det behövs mera jävlaranamma och kämpaglädje. Det blev en rafflande avslutning med jämt in i det sista men Mittdala tar hem det med 20-21. Puh! Gött med vinst i premiären, då våran målsättning är att gå upp i ettan.
TACK Aja för att du tog med mig på all denna handboll idag!

Kommentarer



skrivet 2008-09-22 klockan 11:48:41

Hej! Jo jag är i Tyskland igen, trivs som fisken i vattnet. Och du är i Sverige, kul kul! Ha det bra Ika!



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar