handbollshelg

skrivet 2008-09-07 klockan 23:47:49
I fredags började Koppardalscupen i Avesta. En match då och sen två på lördag och en idag. Tyvärr så blev det idel förluster även om vi kämpade bra i de två första matcherna. Den tredje var helt värdelös och idag så fick vi inte in bollen. Jag har hejat på från bänken och försökt göra en insats, MEN skulle SÅ gärna varit på plan och kämpat! Skitjobbigt att sitta å se på. Lotta skadade knäet i fredags oxå, så d va illa. Annars så visade Linnéa att hon är bäst i laget och båda våra målvakter var asbra. Idag var Louise omänskligt bra. Tråkigt att vi inte lyckades utnyttja det! Jag försov mig imorse till samlingen, så jag tänkte att jag hoppar över matchen idag, men ångra mig och tog tåget till Avesta:) Gotta LOVE handball!

Annars då, jo var och tittade på en etta i Bullermyren. Den var söt. Men kokskåpet hade ingen spis eller ugn!? what..men annars var den toppenbra. Ska se på en etta till bara killen som bor där skulle svara i telefon. Så det blir förhoppningsvis flytt vid månadsskiftet. Blir riktigt nervös när jag tänker på d. Vet inte varför. Men kanske för att jag bott så länge här på Rymden. Ska både bli roligt och jobbigt att flytta.

Så va d måndag om en kvart..en ny vecka börjar. Tiiiiiden flyger iväg.

Helena, Linnéa och Hanna försvarar mot AvestaBrovallen.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar