nytt läge

skrivet 2008-09-22 klockan 21:03:30
Nu har jag fått en ny lägenhet. En etta på 21 kvadrat på bullermyren. Söt, men liten. Billig och bra. Ska kanske köpa ett hyllsystem som förra hyresgästen hade fixat, för det var så smart och snyggt. Beror lite på vad det kostar. Sen vet jag inte riktigt när jag flyttar. Beror också på förra ägaren.
Nu har jag sålt min (mammas gamla) dubbelsäng. Den ska gå till några Rumäner:) Det gick snabbt. Nån timme eller två. Gött. Kanske den var för billig? Svårt att veta.

Kommentarer



kristin
skrivet 2008-09-23 klockan 11:11:23

men.. var ska du sova..? Vad köpte de den för? kram!


ika
skrivet 2008-09-23 klockan 19:14:01

gullig du, jag sover på en madrass på golvet. Inte så kräsen av mig. Skulle vara gött med en bäddsoffa i nya lägenheten dock, men får se.

Den gick på 600 spänn:)



Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar