oktoberfest

skrivet 2008-09-28 klockan 21:40:14
har vi här i september i Borlänge. Tre tappra brudar var vi som började festligheterna hos Kristin. Det blev vin och pizza. Tapprast var Carro som hade tandvärk och åt soppa, stackarn. Sen var det tidig avfärd till city, då Farbror Fläsk skulle börja spela kl.21. Vi fick sällskap av the Kajjan på vägen, mycket trevligt, men hon skulle på inflyttningsfest. Det var inte mycket folk då vi anlände till tältet, så vi tog frontrow och började smutta på våra öl. Kvällen började lite lamt, men slutade med fullt ös vid scenen. Vi var stundtals Farbror Fläsks största fans:) Jag och Kristin fick tom krama basisten. Han var snygg. De var sjukt bra. Allt spelades i tysk tappning. Grymt underhållande.


Snygga basisten Anders, fotad av Kristin

Jag och Kristin blev adopterade av Camilla 50+, någon annan trodde vi var syskon:) Sen trodde Kristin att hon tappat sin plånbok. Hon spärrar kortet och hittar sen den i sin stövel, haha. Imorse trodde jag att jag tappat min plånbok och ringer och spärrar kortet med whiskeyröst. Sen tittar jag i min jacka och hittar plånboken. Snyggt.
Det tog oss 1,5h att gå hem igår, vi var via donken of course, där blev det cheeseburgare, waffels och mcflurry. Där satt vi å myste efter en lyckad kväll med våra nya favoriter Farbror Fläsk.

Tack brudar för en härlig kväll!

Idag har jag jobbat 12-19. Det gick förvånadsvärt bra. Jag jobba 3h extra och fick två muggar och en coca-cola light plus green tea burk som tack, men det var inte så gott.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar