HAPPY FRIDAY!

skrivet 2009-04-17 klockan 09:19:55
Happy friday ya'all!
Jag far tva dagar ledigt fran jobbet, ska ta ena när Frida kommer 30 april och den andra nagon trevlig mandag eller fredag kanske:) Eller onsdagen efter Razorlights spelning.

Fredagar är nice, da jobbar man till 15. Vi ska ett varv till shoppinggatan nr 1, Maria Hilferstrasse med Phille efter jobbet. Jag behöver sockor och trosor och en top. Tur sa är det inte lika varmt idag som tidigare.

Sen matbutiken och sen tacokväll. Längtar som fn efter en corona med lime. Tänkte dock lämna sällskapet efter 22 för att tillbringa resten av kvällen med en viss ung man. Vi ska mest ta det lungt för han har fotbollsmatch imorgon. Jag ska aka med och se när han spelar sa det kommer bli nice!

Nu väntar Mazda3 pa min uppmärksamhet.

Kommentarer




Jag heter
Kom ihåg mig?
URL/Bloggadress


Min kommentar